joi, noiembrie 6

Azi imi place...

In ultima vreme, spre surprinderea mea, port, cu clientele sau cu prietenele mele, din ce in ce mai multe discutii despre hainele de piele, blana, cizme si pantofi … si remarc faptul ca multe fete sunt interesate sa caute inlocuitori de calitate. Motive etice. Asa numita "piele ecologica" pare, cred eu, sa castige din ce in ce mai mult teren.
AICI  puteti gasi o varianta extrem de bine lucrata a celebrei leather biker jacket, in negru, albastru sau camel. Cusaturile sunt ireprosabile, accesoriile de calitate, forma exacta. Sigur ca urmatoarea intrebare este daca se observa sau nu ca e "doar" piele ecologica. Daca nu sunteti in domeniu, daca nu pipaiti hainele si tesaturile cum fac eu, raspunsul este ca te poate pacali o piele ecologica de calitate. Cel putin la prima vedere, da, acest lucru se poate intampla. Daca insa sunteti initiati, veti remarca repede cateva dferente. Dar daca problemele etice sunt cele care va determina sa cumparati inlocuitori, nu aveti de ce sa cautati acul in carul cu fan. In plus, pretul este de obicei mult, mult mai mic:







9 comentarii:

Ioana spunea...

Iubesc animalele si detest faptul ca trebuie sa le ucidem ca sa la mâncăm sau să ne facem pantofi din pielea lor. Totusi pielea ecologica mie nu imi place si nu as purta o jacheta din imitatie de piele. Mai bine ceva frumos din lână pentru că tunsul nu doare :)
Iar pantofii... prefer pielea naturala oricărui înlocuitor. Se pare că nu sunt chiar așa înverșunată, nu ? sorry...

adela sirghie spunea...

@Ioana: ah, nu e genul acela de articol, nu vreau sa pun lumea in situatii dificile.

Ionela spunea...

Adela, ai comandat tu geaca asta de spui ca-i lucrata impecabil?

adela sirghie spunea...

@Da, Ionela, am comandat-o, iar articolul acesta este scris dupa trei saptamani dupa ce a ajuns la mine… de ce crezi ca as scrie pe blogul meu despre lucruri despre care nu am habar?

Ionela spunea...

Credeam ca te ai luat doar dupa pozele& descrierea de pe site. Eu mi-am luat caterva tepe de pe Sheinside si Choices( culori diferite, una e un roz prafuit minunat pe site si cu totul altceva e rozul turbat pe care l am primit, materiale de toata jena etc etc) de aceea te am intrebat...desi imi plac multe multe lucruri de la ei, chiar nu mai am curaj sa comand

Cecilia spunea...

Port produse din piele, nu am sa fiu ipocrita sa zic altceva.
Imi place senzatia pe care mi-o lasa. Nu prea imi plac imitatiile, par cumparate din bazar.
Nu toate, insa, sunt asa.
In ceea ce priveste discutia din articol referitoare la piele, unii sunt mai catolici decat Papa.
Felicitari pentru provocare!

adela sirghie spunea...

@Ionela: eu am avut numai experiente placute cu Choies. Despre Sheinside nu pot sa spun nimic. Dar stiu ca Choies primeste lucrurile inapoi daca nu esti multumita, ai incercat varianta aceasta?
Te intreb pentru ca eu am mai luat de la ei coliere, fuste, toate au fost f ok, chiar am fost multumita. Astept sa mai vina niste lucruri de la ei acum.

alle spunea...

Buna Adela!
Experienta mea cu Choies e total neplacuta, comanda a venit in 7 sapt iar in loc de o fusta maxi, de plaja, am primit niste pantaloni scurti negri, care imita o fusta, f nasoli , nu se aseaza nicicum. Ai returnat vreodata cv, mi e groaza de procesul asta..mi se pare asa o pierdere de vreme sa i contactez, sa completez fise..etc

adela sirghie spunea...

Of, chiar imi pare rau sa aud asta. Eu nu am returnat niciodata nimic, pentru ca lucrurile au fost exact ceea ce comandasem, 100%. Dar nu as ezita sa retrimit in cazul in care nu as fi multumita, te rog sa ma crezi. Chiar si la Zara am returnat lucruri care nu ma multumeau, imi vine acum in minte un colier elaborat, care avea pietricele sau zale lipsa.
Acum astept de la Choies un poncho si o tunica foarte simpatica, sper sa fie ambele in regula. Am ales transportul gratuit de fiecare data, ceea ce inseamna ca am de asteptat 3-4 saptamani, la mine atat a durat de fiecare data.